torsdag 18 februari 2010

forskning på högnivå

Kan man tro. men så det är det kanske inte endå,.
men jag är iaf klar med hemtentan så det är skönt. fixa plastficka och lämna in.

Ingen föreläsning imorgon, så är ledig hela helgen typ. bara nästan
måste lämna in alla mina böcker jag har lånat och låna nya nför kurs två. blir antagligen lika jobbigt och behöver åker runt överallt och leta.

Fast endå efter en del kurs så känner jag att jag har lärt mig en hel del.

Börjat gilla dikter mer och mer. Men min stora favorit är Catullus. Hans känns som en person jag hade kunnat vara kompis med om jag hade varit lite rikare.
vad är väl pengar när man kan äta grött till frukost och vara nyttig. Inte så äckligt heller.

Så ska försöka tillägna helgen med att rita mönster och börja sy. är tyvärr pank så nåt tyg har jag inte rådd med. men rita funkar bra.

Fest på lördag, kostym och fluga, en flaska rött.

Det är endå skönt att inte ha några pengar för man behöver inte göra någting.
exestens minumum ska bli min nya relegion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar