onsdag 22 april 2009

Alkolist farbror

Låg i en säng tills fem ungefär igår. Kollade på svensk gammel film om kärlek.
Karlar jobba inte utan eran fruar om ni forskar om sprängsaker. Låt er fru vara med och hitta på saker.

Nu kommer han, den stilige männen med musche, inte min moppemusche då, utan välansad vacker musche. Som kvinnorna faller pladask för.

puss puss, ligger med han. Vara otrogen verkar inte vara the shit.

Men det roligaste med hela dagen nästan var när jag väntade på oskar, arvid och fredrik för att gå till repan med reparegler när man spelar kort.

Sitter på trappen till tuben och spelar spel på telefonen.
En 45årig alkolist dyker upp och frågar om han får sätta sig bredvid mig. Jag som har svårt att vara otrevlig mot alkolister säger ok.
"Vad snygg du är säger han till mig"
Men nu annser han att det är ett bra drag att lägga armen om mig. Nåt som jag knappt vågar om jag skulle vara nära ett ragg tillfälle på date.

Reser mig upp och säger att jag måste nog gå nu och träffa mina kompisar. Han sluddrar fram "ursäkta ursäkta, jag som trodde vi skulle " där slutar han och ursäktar sig mera.

Vet inte om han ville ligga med mig eller bara hänga som två kompisar, tror det första.
Ett mycket modigt ragg dragg av denna homosexulla alkolist.

1 kommentar: