söndag 19 april 2009

Katter

Hästar och katter, var är ni?

jag vill ha en katt, gärna nu men det går inte. En häst behöver jag inte, men om jag fick välja så skulle jag vilja vara indian.

En av mina idoler är crazy horse, ball indian som rinder in i strid med pilbåge mot fem soldater.
Dödar fyra och får ett skott i armen. Men vad gör det om man är ballaste indianen.

Jag och Martin har vunnit biljetter till hultsfred ganska skönt. Årets hultsfred som jäkligt bra hultsfred och det blir antagligen mitt sista tror jag.

jag börjar bli gammal men inte så farligt gammal. Det är bara att förfalska sitt pass för jag ser tydlige ninte äldre ut än 16 enligt vissa tobaksförsäljare.
Tror inte detta är så bra. Men själv tycker jag att jag ser lite äldre ut, iaf 18-20 får man hoppas.

Fan om man blir en sån man som är 40 men ser barnslig ut fast endå gammal. Det är det värsta.
man ser så mesig ut.

Jag läste nånstans att i dagens samhälle så behöver vi killar inte växa upp riktigt så även fast vi är 23 så man fortfarande kille.
För 30 år sen och man var 23 så var man vuxen.
Men detta känns ganska bra för jag vill var ung så länge som möjligt, iaf tills innan man uppfattas patetisk.

"Vissa skitstövlar har mer tur än andra skitstövlar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar