tisdag 28 april 2009

Satans engelnman

Nu ska dom satans engelsmannen laga mat. Det kommer ta evigheter for odm ar samst po laga och nastan varre po ata. 
Det enda dom ater ar krob ovh brod och egg. 
De ar sakert sjukt trotta over gatt po upptackterhela dagen. 

Jag och paula har inte gjort not sant. Vi njuter av livet i ledigheten. Jag pallar inte auschwitz det ar for hemskt enda for min smak. 
Vi dricker ol eller jag, gar po stan och slanger bort pengar po skit. Fast det finns inget bra skit har. Bara daligt skit. 

Ikvall blir det finmiddag men salad och annat fint, inge ol eller sprit, Det orkar vi inte med. 
Har sa jakla ont i handleden med. Jag har nog forstort mitt liv idag. 

Igar drack jag den ackligaste rome och colan ever. smakade prtt och jag vilje spy po toan for jag madde sa illa. Men jag halde mig. 
Piss dalig musik som vanligt, men sa ar det jamt po krogen har tror jag. 

Sen kopte jag ett glasmunstycke till ciggareter idag, otroligt sunkig tror det ar snarare nat man knarkar med. hahah
men men, forskte roka en mentol cigg med det. hoho sag mycket lustigt ut. 

Sa jag for antingen borja knarka eller inte anvanda det. Men det kostade bara 2.50kr sa det ar ju ratt lungt.
Varfor har alla sa fula klader som ar turister? Tva engelsman hade po sig rosa t-shirtar som det "talk to me i'm english"
Jag vill ha en "Talk to me i'm fat "

Nu ska jag ga och kolla vilka so sitter med paula och ater chips forre 8 po kvallen. Det har jag aldrig gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar