söndag 26 april 2009

vodka och cola

Krakow ar ett land utan mataffarer, jag hittade inte handduk att kopa, so jag fick torka mig med en t-shirt. 
Gud vad ackligt kan man tycka, men jag tyckte det va kul. For min troja vart en cykel sen forsvann jag in i vodka vimlet. 

Olen ar dyrare an drikar, farligt farligt som min pappa skulle ha sagt. Han dricker inte sprit for sist han gjorde det ramlade han. 
detta ar allt ljug, men jag ar lite uttrakad. ar bakis sen igor. 

Prova hoppa med en kapp nar du ar packad, lite laskigt men nar man har kanske vardens finaste kapp so ar det kul.

Min kapp har ett hasthuvud och ar svart. 
om man ger den popcorn so blir den glad och tar en ut po aventyr. 

Som igar, da fick den popcorn, men sag hur ogonen gnistrade till, gnagg gnagg sa den.
Det var nu den tvingade mig att dricka ol med ryskar kanske, vet inte om de var det, men jag tror det, inte paula. 
fast vi pratade inte med dem, de verkade so upptagna av sina lekar. 
gnagg gnagg sager hasten igen, ut med dig, ut po krogen i krakow drick sprit aven fast du knappt kan ga. 

Jag vile hanga med en polack men jag vagade inte ragga for det vagar jag aldrig,
sa jag fick inte hangla, trist. 
idag vile jag rita ett hjarta och ge till servetrisen pa resturagen men det vagade jag inte heller.

hatar vara sa feg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar