torsdag 23 juli 2009

cykel och twin peaks

ALLTSÅ fan hur kan förstöra twin peaks med detta slut. Eller är jag dum i huvudet som inte fattar att det finns mer?
Men det verkar inte som det. Jag gillar inte såna slut. Jag vill ha kärlek i mina slut.

Om jag blir rik ska jag lägga mina pengar på det. Alltså inte köpa sex utan göra ett nytt slut.

Jag hade också hittat min cykel idag, ringde efter jobbet. Jodå den var kvar så jag åkte ut till fruängen för köpa köpa.
Men när jag kommer dit står en äcklig gubbe och säger att han tar den. Jävla kuk gubbe.

Men jag tror det blir bra endå, jag får en blå peugeot istället.
Så nu ska jag börja cykla fort, hemskt fort.


Hoppas jag dör och blir en morot istället. Då ska jag ge bort mig själv till en liten vitt-svart vildkanin.
För såna finns det tydligen i skåne. Det visste jag inte för ett år sen-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar