lördag 4 juli 2009

Döden tog mig nu

Jag skriver aldrig något, jag gör heller aldrig något. Min tårkiga vardag består mest av ligga i soffan och kolla på anime.

visserligen rä det jävligt roligt kan jag tycka, men samtidigt väldigt tråkigt.

paula är sämst i världen på att svara i telefon, Det är så att hon inte ens borde få ha en telefon.

Jag är sämst på planera, skulle ha skrivit ut biljetterna till hultsfred, men det glömde jag bort, så nu är jag sämst med.

vädret är cp med, piss varmt sedan piss regn, stört och jobbigt.

Jag dödar grodor, farsan är full. åren går

faan, klart han är full han har ju druckit sprit. Sprit är farligt för människan, jag håller mig undan.

Jag ska på festival imorgon, den festival där folk säger alla är 16, jag har aldrig riktigt förståt det, jag är ju 22 och jag är där, så då kan inte alla vara 16.

nu ska jag skriva en låt för som läser den här skiten.

Please be my little homosexuell girlfriend, plese pretend that i'm a girl.

we can live as parents to a cow, remember whem vi shrink a cow in the washer,

oohh i love thoes mini cow,

my english is shit and i'm stupid. let's live in the jugeln as indians shot bow and bring potatos back home.

i have seen a dead bird in my indian window, we will never last as persons.

inject our weins with happiness, now I can die..................





framtids jobb::::

* rensa avlopp för 1kr veckan
* samla mask
* damsuga med munnen

faaan

1 kommentar: