måndag 20 juli 2009

Sanningen

Sanningen är att jag är för god för mig själv.

någon annan borde bo i min kropp, jag skulle passa i en djurkropp istället.
tror jag skulle vara lyckligare som katt eller fågel.

Jag är för lat för göra saker, fast endå inte. känns som man är i en mellanfas mellan inte göra något åt sitt liv och börja engagera mig i saker. Börja sy, träna.

börja plugga, bli nåt som jag vill bli.

Fast endå mest av allt vill jag tatuera mig. sugen sugen.

Emmaboda emmaboda vill jag åka på nu med. men har jobb.

jobb är ett jävla piss. man borde ha ett mera flexibelt jobb. men det har man inte.

< boys who like girls are animal, let me be your animal. But this time i will be a nice animal.

like a puppy or a snail. When i look at you from far, is my primetime at day.

One day i will come up to you and ask you to marry me.

i know you know me, we are the same. i breath the air you breath. But you don't now it.

because you are my other half. my future, my wife.

I love you little bird.

eat bread we will do all day, feed our children with candy,

lollipops are my drug. red and blue will be purple in my stomach.

i'm blind because i have swallowed my eyes. laying here starving to death.

where are you? how can i fly without eyes?

i'm watching my funeral from the sky.

Because i'm a angelbird now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar