lördag 18 juli 2009

snygga bröst, har du hittat dom på sopptippen?

Jag var aldrig den som lärde sig dricka. Detta skyller jag helt på martin, min bror.
sen vi var 15 så har han tvingat mig att dricka för mycket.
Och nu när han inte bor samma stad längre så lever detta fortfarande kvar i mig..

Allt är ditt fel martin.

>Jag har bestämt att jag ska köpa en anime tjej som jag kan bli tillsammans med. Sen ska vi få barn som kan bli ninjor.

Min son ska bli en groddmästare och vara i sagemode.

Det är när man har småa grodor på axlarna som kan sjunga mystiska låter som förtrollar människor.

Allt detta finns, iaf i min fantasi värld.

Be a frog in the afternoon and smile,
when night comes we can be vampires and eat flesh from cows.

Are you a cannibal if you cowfleash? we will last one day in this shit world.

today i'm ours, use me as you like.

Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter
Harry potter

snart får jag träffa harrry potter igen och bli glad. När jag läste sista harry potter tänkte jag på harry potter i 2 veckor konstant,.

Det är därför jag ibland tycker livet är lite trist, för det är inte som i harry potter med magi eller som i animen med fajter.

Livet är som en saga där man aldrig får sin tjej *!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar